اس ام اس پ نه پ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3861
بازدید ماه : 6124
بازدید کل : 50599
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

اس ام اس پ نه پ
به طرف ميگم شمارمو بدم ناراحت نميشي ميگه شماره موبايلتو ميگم پـَـــ نــه پـَـــ شماره کفشمو ميدم برام عيدي بخري
.
.
.
از سر کار ميام خونه مامانم ميگه اومدي ميگم پـَـــ نــه پـَـــ هنوز تو راهم ميخواي بزنگ ببين کجام
.
.
.
دارم فيلم گريه دار ميبينيم وگريه مي کنم، مامانم اومده ميگه: فيلمش گريه داره؟ ميگم پـَـــ نــه پـَـــ خنده داره، من دارم گريه ميکنم تا کارگردانش رو ضايع کنم!
.
.
.
علم بهتر است يا ثروت؟ ثروت! پـَـــ نــه پـَـــ علم؟
.
.
.
به بابام ميگم روحم خستس ميگه ها يعني ميگي بريم مسافرت؟ پـَـــ نــه پـَـــ زنگ بزن کتابخونه يه دو پرس غذاي روح بيارن سيرش کنم خستگيش در بره تو ام تو خرج نيفتي
.
.
.
بچه ?? ساعت نيست به دنيا اومده ، برگشته بهم ميگه نميتونه راه بره ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فقط ميتونه پشتک بزنه !
.
.
.
گفتم : از صداي سخنش نديدم خوشتر ! گفت عشق رو ميگي ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ صداي خروپف بابام رو ميگم !
.
.
.
رفتم در خونه رفيقم … از پشت آيفون ميگه … تنهايي؟ پـَـــ نــه پـَـــ خونه محاصره ست … بهتره خودتو تسليم کني
.
.
.
دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم. ميگه شما سوال داري؟ گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگيري …..
.
.
.
بنده خدا چاقو خورده در حد تيم ملي داره ازش خون ميره برديمش اورژانس پرستار ميگه اوردين بستري کنين پـَـــ نــه پـَـــ اورديم خون بده بريم !
کبوتر با کبوتر ، باز با باز ؟

پَ نَ پَ الاغ تک شاخ با مرغ مگس خوار

سوسک آفريقايي با نهنگ سرچکشي !
.
.
.
غذا مونده روي گاز خاکستر شده

اومده ميگه سوخته ؟ گفتم پَ نَ پَ بيش از حد جا افتاده !
.
.
.
فرشو پهن کرديم پشت بوم ، همسايه ميگه شستين گذاشتيد خشک بشه ؟

گفتم پَ نَ پَ انداختيم ويتامين D جذب کنه تا رنگ گُلاش ثابت بمونه !
.
.
.
تو کلاس هي ميگيم “استاد خسته نباشيد” ، استاد ميگه يعني وقت تمومه ؟ گفتيم پَ نَ پَ همين الان از اتاق فرمان اطلاع دادن که ? ساعت به تايم کلاس اضافه شده !
.
.
.
فاميلمون اومده ميگه شما دانشجويي ؟ گفتم پَ نَ پَ پشت کنکور مهد کودک گير کردم !
.
.
.
توي صف بربري وايسادم ، يارو ميگه شما هم توي صفي ؟ گفتم پَ نَ پَ من از اداره بازرسي و نظارت بر کيفيت و قيمت نان مزاحم ميشم ، طبيعي رفتار کن سه نشه !
.
.
.
دندونم سياه شده ، ميگه خراب شده ؟ گفتم پَ نَ پَ اين يه دونه خارجيه مدل Black Edition !
.
.
.
ساعت خوابيده ، چهارپايه آوردم ، ميگه ميخواي باتريشو عوض کني ؟ گفتم پَ نَ پَ اينجا جاش مناسب نيست ، سروصدا زياده ، ميخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !
.
.
.
کل خونه همسايه رو سياه کشيدن ، رفيقم ميگه يعني کسي فوت کرده ؟ گفتم پَ نَ پَ معدل بچشون شده ????? ، واقعا خدا بهشون صبر عنايت فرمايد !
رفتم مغازه ميگم آقا مرگ موش ميخوام،پَــــ نَ پَـــــ 1
ميگه براي موش هاي خونتون ميخواين،
پَ نَ پَ ميخوايم بريزيم تو خورشتمون خوش رنگ شه !

رفتيم بليته کانادا بگيريم
زنه ميگه سياحتيه؟
ميگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ زيارتيه ميخوام برم امامزاده سيد ريچارد
 





:: موضوعات مرتبط: پ ن پ جوک و اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: جک هاي پ ن پ , پ ن پ , پ ن پ تصويري , پ ن پ جديد , پ , , , نه پ , , , , پ ن پ سال 91 , PANAPA , اس ام اس خنده دار , جوک , جوک جديد , جک , جک جديد , خنده , خنده دار , پـــ نـــ پـــ , با حال , جوک خنده دار , جوک+18 , سرکاري , پـ نـ پـ تصويري , پنپ , پـ نـ پـ جديد , پـ نـ پـ تصويري اس ام اس پ ن پ , جوک پ ن پ , پ ن پ پ ن پ 1391 , پ ن پ 2012 , پ ن پ 91 , پ ن پ سال , پ ن پ بي ادبي , پ ن پ بي تربيتي , پ ن پ خنده دار , پ ن پ زشت , پ ن پ شاد , پ ن پ عاشقانه , پ ن پ با حال , اس ام اس جديد پـ نه پـ , اس ام اس پ ن پ , په نه په جديدترين جملات , پ ن پ جملات جالب طنز و سرگرمي , جملات جديد , پ ن پ جوک و اس ام اس , په نه په جوک , پ ن پ طنز , پـَـَـ نــه پـَـَــــ !!! , پ نه پ سري جديدتر , پ نه پ منتخب اسفند , پ نه پ اسفند 90 , پ نه پ , آنتي پ نه پ ! , پ نه پ هاي زمستوني , پ نه پ مگسي! , گلچين پ نه پ هاي زمستان , دِ نـَـه دِ , په نه پ تصويري , پس نه پس , 2012 پ نه پ جديد داغ , 91 جديدترين اس ام اس خنده دار پ نه پ , 91 پيامک خنده دار جديد , اخرين پ ن پ هاي اسفند 90 , اس ام اس جديد طنز پ ن پ , اس ام اس جديد پ نه پ , اس ام اس جديد پ نه پ فروردين 91 , اس ام اس جوک جديد فروردين 91 , اس ام اس جوک جديد نوروز 91 , اس ام اس جوک و سرکار , اس ام اس خنده دار جديد فروردين 91 , اس ام اس خنده دار جديد نوروز 91 , اس ام اس خنده دار پَــ نَــ پَــ , اس ام اس سرکاري جديد فروردين 91 , اس ام اس سرکاري جديد نوروز 91 , اس ام اس طنز جديد فروردين 91 , اس ام اس طنز جديد نوروز 91 , اس ام اس طنز پ ن پ فروردين 91 , اس ام اس پ نه پ , اس ام اس پَــ نَــ پَــ نوروز , جديدترين اس ام اس پَــ نَــ پَــ , جديدترين طنز پ نه پ , جديدترين طنز پَــ نَــ پَــ , جوک هاي بسيار خنده دار , جوک هاي جديد و خنده دار , جوک هاي خنده دار فروردين 91 , جوک هاي خنده دار نوروز 91 , جوک هاي خيلي خنده دار , جوک پ نه پ فروردين 91 , جوک پ نه پ نوروز 91 , سري جديد اس ام اس پَــ نَــ پَــ فروردين 91 , سري جديد طنز پ نه پ , سري جديد طنز پَــ نَــ پَــ , سري جديد طنز پَــ نَــ پَــ نوروز ?? , طنز جديد پ نه پ , طنز خنده دار پَــ نَــ پَــ , طنز پ ن پ جديد فروردين 91 , طنز پ ن پ جديد نوروز 91 , پ ن پ هاي جديد فروردين 91 , پ ن پ هاي جديد نوروز 1391 , پ نه پ خنده دار و سرکاري , پ نه پ هاي جديد فروردين , پيامک سرکاري جديد , پيامک طنز جديد ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com